Locations of Site Visitors

Weblog

Welkom op mijn weblog.
omdat er al zoveel kennissen en vrienden een weblog hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven.
In de nabije toekomst hoop ik deze weblog nog verder uit te breiden.

dinsdag 1 juni 2010

Handwerk dag

Vandaag ga ik heerlijk handwerken, dus quilten.
(tussendoortjes: half uurtje sporten (kipfileetjes weg werken), wassen, eten koken, opruimen, kinderen opvangen, blokfluitlessers, koffie drinken).

kBen afgelopen zondag jarig geweest en heb natuurlijk cadeautjes gehad van man en kinderen. Spullen voor op m'n naai-kamer.
Als ik daar zit zeggen de kinderen tegen mij: mevrouw Helderder. Je weet wel de moeder van Aagje uit het boek/film van Pluk van de Petteflat. Onze jongste (Cornelis) sliep daar (mijn naai-kamer nu), ik wilde zo graag een naai-kamer waar ik al m'n spulletjes bij elkaar zou hebben, dus heb ik hem eruit gezet, net als mevrouw Helderder had gedaan met Pluk. Cornelis slaapt nu met z'n grote broer (Jan) op een kamer.
Er moet nog wel het één en ander gebeuren, maar ik zit er al wel lekker. Anders zat ik in de keuken en je weet het...met quilten ligt hier wat en daar wat. Nu kan ik dus de deur van m'n kamer dicht trekken en alles laten liggen om het zo weer op te pakken. Bij andere quilters zag ik zo'n mega groot prikbord. Dat lijkt me ook leuk.
kHeb dus cadeautjes gehad, kmocht voor een mooi bedrag iets uitzoeken aan quilt-stoffen. (k laat niet alles zien, ivb met een nieuw project voor m'n moeder, Ma verassing!) Om al die projecten een mooi plekje te geven heb ik van die mooie stevige dozen gehad. Een aantal mappen, waar ik m'n papier in kan bewaren. En nog wat handige dingen voor op m'n bureau.

Zo nu snel aan de slag! kHeb er zin in!!

2 opmerkingen:

  1. hoi sarita,
    als eerste gefeliciteerd met je verjaardag!! leuke site hoor en wat ben je crea zeg.
    hartelijke groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marloes,
    Dankje voor je felicitatie.
    Iedereen heeft zo z'n hobbys. Zo handwerk ik graag. En het is leuk om het te delen me anderen.
    Iets voor jou?!
    Groeten Sarita

    BeantwoordenVerwijderen