Locations of Site Visitors

Weblog

Welkom op mijn weblog.
omdat er al zoveel kennissen en vrienden een weblog hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven.
In de nabije toekomst hoop ik deze weblog nog verder uit te breiden.

woensdag 13 oktober 2010

Hier onder zie je een werkstuk van m'n dochter Janneke. Ze heeft het op school gemaakt.





















Een tip van de handwerkjuf om de map op mijn site te zetten.


In de een van de vorige bloggen had ik een mooi quilt en stofjes gekocht, maar wat bleek de stofjes waren niet breed genoeg, daar heb ik ook alweer een doel voor dus niet voor niks gekocht. Een mooi quilt gezien op internet. (quilt bom8). Daar hoop ik een andere keer wat van te laten zien.
Het heeft me wel wat tijd gekost om deze ster zo ver te krijgen.








































Met het oog op de kerst heb ik deze stofjes gekocht. Het worden 2 kussens. Resultaat komt als het klaar is. Het is niet voor mezelf, maar voor iemand die in Oktober jarig is en van kippen houdt.



Iedereen een fijne dag vandaag!
Sarita

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Janneke! En ook de ster is geweldig..mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Saar, wat leuk dat Janneke ook zo creatief is. Haar werk ziet er supernetjes uit! Is ze ook al aan het quilten? Wat een gezellige stofjes heb je gekocht, vooral met die kippen.Kun je die stof op Urk kopen of moet je ervoor naar Zutphen ofzo? Veel plezier allebei en groetjes van pa en mij, ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat gaaf Janneke!!mooi gemaakt hoor!
    die ster is ook mooi "strak" En ik ben niet in oktober jarig hoor!...(grapje)

    BeantwoordenVerwijderen