Locations of Site Visitors

Weblog

Welkom op mijn weblog.
omdat er al zoveel kennissen en vrienden een weblog hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven.
In de nabije toekomst hoop ik deze weblog nog verder uit te breiden.

maandag 6 december 2010

Een leuke foto


Vanmorgen keek ik in m'n gmail-post-vak en ja hoor een berichtje met foto.
Een foto van haar dochter met de muts en sjaal die ik voor haar gehaakt hebt.






En ik ben nu bezig met hoofdbanden te haken.
Die van Lydia (m'n dochter) is al af, en voor Janneke m'n (oudste dochter) ben ik nog mee bezig, wordt wit/lila. Heeft ze zelf uitgezocht in de winkel.

Lydia met hoofdband.

2 opmerkingen:

  1. henriette vaandrager6 december 2010 om 09:38

    ooh wat leuk die hoofdbanden!! en wat een leuke foto van dat meisje.. doeii xx henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor en heerlijk warm met de kou van deze winter!!

    groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen