Locations of Site Visitors

Weblog

Welkom op mijn weblog.
omdat er al zoveel kennissen en vrienden een weblog hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven.
In de nabije toekomst hoop ik deze weblog nog verder uit te breiden.

woensdag 18 januari 2012

Niet stil gezeten hoor!

Hallo hier ben ik weer. Inderdaad ik heb me een poosje niet laten zien hier.
Maar ik heb zeker niet stil gezeten. Ben dat ook niet van plan.
Je kunt hier wat projectjes zien en activiteiten zien.

Een gehaakt tasje. In een ochtendje klaar en je ziet het...meiden(Louisa) zijn er blij mee. (Vriendin van mijn dochter Lydia) Zo heb ik nog een paar opdrachten liggen voor nog meer meiden.


Een middagje wezen bowlen in Lelystad. Een rustig momentje voor Cornelis.


Maria heeft haar poppenbedje aan haar nichtje Charlotte gegeven. Ik heb het dekje gemaakt. Pop is van Lydia. Janneke heeft het armbandje gemaakt.


Het liefst ben ik bezig met kleine projectjes/opdrachten.

Zo kreeg ik van de week een prachtige bon om iets moois uit te zoeken.
Als ik nog eens iets bestel dan is het bij Gelrebloem.
Zo heb ik gisteren dus weer eens wat besteld.

Deze beer heeft me altijd al aan zitten staren. Eindelijk heb ik hem nu in huis liggen klaar leuk om hem in elkaar te naaien op de woensdagmiddag bv.

Verder heb ik nog wat accessoires, zoals een torn mesje en een quiltlineaaltje. (die had ik kapot laten vallen op de vloer (natuurstenen vloer)
En natuurlijk een mooi bundeltje stofjes (fat Eights)zoals je hier onder kunt zien. Eerst wil ik er 2 kussens van maken voor op m'n bank. Als het een beetje te doen is wil ik er ook een sprei van hebben. Natuurlijk zelf gemaakt.


Nou genoeg te doen wat betreft het handwerken.
En hoop volgende keer (DV) iets meer te vertellen over India!

Groeten Sarita

2 opmerkingen:

  1. ogh wat gezellig allemaal! Ik ga je eerst eens in de lijst met favoriten zetten.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Saar,

    Wat een leuke dingen heb je al gemaakt en ga je nog maken. Heb gisteren in Quito een prachtige handwerkwinkel gezien en kon het niet laten een boekje met breipatronen te kopen. Daar is breien ook favoriet!
    Groetjes,
    ma

    BeantwoordenVerwijderen